Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian
Milford Sound in New Zealand

WorldShoppersLink

Assalamu'alaikum kepada para pengunjung blog ini.
Disini saya ingin memperkenalkan 1 bisnes online yang sedang hangat diperkatakan ketika ini.




Bagi memudahkan kefahaman anda kenapa bisnes ini dijalankan, elok sama-sama kita merenungi beberapa
contoh seperti berikut :
  1.  Kita selalu gunakan laman web percuma seperti Yahoo, Google, MSN, dan lain2 yang sewaktu dengannya. Bagaimana semua ini PERCUMA sedangkan pada hari ini mana ada benda yang free. Semuanya perlukan $$$.
  2.  Rangkaian TV3 yang selalu kita tonton percuma, samada kita menonton drama, movie, perlawanan bolasepak dll. Tak pernah pula kita kena bayar apa2. Tetapi bagaimana TV3 boleh bayar gaji pekerja mereka, siap beri bonus 6 bulan gaji. Dari mana mereka mendapat wang?
  3. Facebook sebagai contoh lain, kita dapat gunakannya percuma. Tetapi kita dengar cerita bahawa pemiliknya menjadi jutawan yang kaya raya dalam masa 1 tahun sahaja di usia 25 tahun. Sekarang beliau telah menjadi billionaire, apa tidaknya baru-baru ini IPO Facebook mencatat rekod dalam sejarah kerana IPOnya yang terbesar di dunia. Bagaimana beliau menjadi kaya sedangkan kita melayarinya percuma sahaja.
  4. Sedangkan kita membayar kos broadband, streamyx @ unifi setiap bulan tanpa dapat pulangan apa-apa. Sedarkah kita tanpa disedari kita telah menghabiskan Beribu RM selama ini untuk membayar perkhidmatan tersebut. Siapakah yang mendapat keuntungan?? Fikir-fikirkanlah.... Setiap hari kita klik buka email, facebook tanpa jemu walaupun kita tak dibayar satu senpun. Kini dengan worldshopperslink.com dengan klik-klik sahaja anda boleh menjana pendapatan harian walaupun tanpa menaja.
Siapakah yang memberi mereka wang, bagaimana wang kita mengalir kepada mereka?
Sebenarnya di sebalik berlangsungnya aktiviti percuma ini, terdapat transaksi yang mempunyai nilai $$$ sangat tinggi di antara media percuma dangan pihak ketiga.
Pihak ketiga ini ialah syarikat pengeluar produk untuk kegunaan masyarakat umum seperti Petronas, Shell, BMW, Mas, Nokia dan sebagainya. Pihak pengeluar sentiasa memperuntukkan bajet yang sangat besar untuk tujuan pemasaran dan pengiklanan. Mereka akan mengenalpasti media iklan yang sesuai untuk memaparkan iklan mereka. Syarikat sanggup membelanjakan kos yang tinggi kerana pulangannya juga tinggi.
Syarikat tersebut hanya akan mempromosikan iklan mereka di media yang mempunyai kunjungan/tontonan yang tinggi, Ianya lebih dikenali sebagai trafik. Lagi tinggi trafik pengguna sesuatu portal, semakin banyak permintaan untuk meletakkan Iklan, maka semakin mahal kos yang perlu dibayar oleh syarikat berkenaan. Internet hari ini seumpama satu dunia lain yang bergerak secara maya. Portal seumpama kedai-kedai yang terdapat dimana-mana, datang dan pergi kepada pengguna internet.

MENEROKA KEKAYAAN DARI INTERNET
Ramai yang menjadi kaya dalam perniagaan internet.
Peluang perniagaan melalui internet boleh menjana pendapatan sehingga beribu-ribu ringgit sebulan. Dalam laporan akhbar baru-baru ini, ramai penulis blog memperolehi pendapatan puluhan ribu sebulan dengan menyewakan ruang iklan online dalam blog mereka.
Blog Dr Mahathir http://chedet.co.cc/chedetblog/ menyediakan ruang iklan online. Dr Mahathir mengenakan bayaran iklan RM300 sehingga RM1,000 sehari bergantung kepada besar atau kecil ruang iklan.

RAHSIA KEJAYAAN  FACEBOOK, GOOGLE, YAHOO & YOUTUBE
Pemilik FacebookGoogleYahoo dan YouTube kaya raya kerana pendapatan pengiklanan online. Pengiklan sanggup mengiklan dengan kos yang tinggi kerana jutaan pelayar internet mengunjungi Facebook, Google, Yahoo dan YouTube setiap hari.
Ramainya pelayar ke laman web mereka kerana mereka memberi perkhidmatan secara PERCUMA. Pemilik Facebook, Google, Yahoo dan YouTube mengeksploit kehadiran jutaan pelawat bagi faedah kewangan mereka.
Larry Page dan Sergey Brin, pengasas Google,menjadi kaya raya dengan enjin carian (search engine) dan email gmail.com
Jerry Yang pengasas Yahoo, menjadi kaya raya dengan enjin carian (search engine) dan email yahoo.com
Mark Zuckkerber, pengasas Facebook, seorang billionaire termuda dengan laman web sosialnya.
Chad Hurley and Steve Chen, pengasasYouTube, menjadi kaya dengan kemudahan video dan audionya.

Kira-kira 60 peratus daripada penduduk Malaysia menggunakan internet sama ada untuk mencari kerja atau meninjau peluang business internet khususnya yang berkonsepkan "HOME BASED BUSINESS" atau "ONLINE BUSINEES" untuk mencari duit tambahan bagi menampung kos perbelanjaan yang semakin meningkat ketika ini.
Di sini kami menyediakan platform yang mudah untuk anda menjana pendapatan sampingan atau kerjaya. Hanya dari rumah dan menggunakan portal iklan anda boleh menjalankan perniagaan yang mudah ini. Kami akan memberi suatu sistem terbukti menjana pendapatan, tanpa menjejaskan masa anda untuk meluangkan masa bersama keluarga atau melakukan aktiviti kesukaan anda.
Pelajar, suri rumah, kakitangan awam dan swasta serta usahawan ramai yg telah mendapat hasil dari sistem ini.
Mengapa Mesti Sertai Worldshopperslink.com??
Anda tidak perlu MENJUAL PRODUK, tidak perlu BAYAR YURAN/ CAJ BULANAN, tidak perlu MANTAIN BELIAN PERIBADI dan yang penting sistem ini MURAH untuk anda sertai HANYA RM175 !!! Anda tidak akan jatuh MUFLIS dengan hanya bermodalkan serendah RM175 tetapi jika anda tidak mencuba anda tergolong dalam 98% masyarakat Malaysia yang tidak mahu mengeluarkan duit untuk memajukan DIRI.

10 sebab mengapa kita mesti buat Worldshopperslink.com???
  • 1. Mudah - Hanya dengan menyebarkan website kita sudah boleh mendapat NETWORK dari seluruh MALAYSIA dan DUNIA..Tak perlu bawa PRODUK ke hulu hilir..DEMO sana sini..Alaf baru ini buat duit dengan PERKHIDMATAN atau SISTEM sahaja.
  • 2. Murah - Kos running bisnes jadi murah! Anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk keluar pergi menaja jauh-jauh.Jadi jimat petrol, tol ,makan-minum & sewa hotel...Modal MURAH serendah RM175, semua orang mampu..
  • 3. Masa - Tidak perlu membuang masa di restoran nasi kandar tanpa tujuan yang jelas..menunggu prospek umpama bulan jatuh ke riba..Kekadang yang ditunggu tak kunjung tiba dengan pelbagai alasan. Malah terpaksa mendengar cerita-cerita yang tidak berfaedah bagi dirinya hinggakan susah untuk balik ke rumah.
  • 4. Menerima - Prospek sukar menolak konsep perniagaan kita. Prospek menyertai kita dengan rela hati, tanpa paksaan untuk mengiklan servis atau produk mereka.Jika tak ada apa nak iklan..tak mengapa..klik dan lihat saja iklan orang lain..Siapa yang tak nak wang dengan kerja yang paling mudah! Klik-Klik Dapat Duit..
  • 5. Minat - Bukan semua orang minat MLM atau network marketing. Hanya uplineyang fanatik gila saja yang akan menceritakan inilah satu-satunya perniagaan yang sangat hebat. Lebih teruk lagi kalau dia asyik condemn sumber rezeki orang lain. Ingatlah, yang memberi rezeki adalah Allah SWT.
  • 6. Miskin - Kalau kita hutang keliling pinggang, worldshopperslink.com adalah satu cara untuk kita selesaikan hutang dengan cepat !Adakah anda kini bebas dari sebarang hutang ?
  • 7. Malam - Bukan semua orang suka keluar waktu malam . Lumrah alam..di mana malam sebenarnya adalah untuk masa untuk beristirehat bersama anak isteri di rumah.
  • 8. Malu - Ramai orang berasa malu untuk berniaga secara berdepan. Di sini anda tidak lagi akan malu kerana anda tidak perlu jumpa orang..SEMUANYA ONLINE!!
  • 9. Masyuk - worldshopperslink.com dapat memberikan sumber pendapatan ke 2 secara pasif. Anda klik iklan saja..anda dibayar serta merta, walau TANPA MENAJA.Sangat sesuai untuk 80% Cool Market yang tak suka menaja.Program Kumpul Dana untuk beli Emas,bayar duit insuran,takaful atau untuk modal perniagaan.
  • 10. Meyakinkan - Penyampaian kita belum tentu orang lain boleh faham. Di sini, kami permudahkan kerja anda.WEB PROMOSI ini dibuat khusus untuk mereka yang tidak pandai meyakinkan prospek..CLOSING ONLINE!!!

Kesimpulannya:
  • Semakin ramai pengguna yang mengunjungi sesuatu laman web semakin popularlah laman web tersebut
  • Semakin popular sesuatu laman web, semakin banyak syarikat berminat untuk letakkan iklan masing-masing
  • Semakin banyak syarikat ingin letak iklan di sesuatu laman web, semakin mahal kos/harga iklan dikenakan
  • Semakin mahal harga/kos iklan yang dikenakan semakin untung pemilik portal iklan tersebut.
Jelas sekali bahawa pengiklananlah yang menjadi nadi dan sumber pendapatan web/media yang percuma. Sebagai pengguna, kita tidak diberi peluang langsung untuk sama-sama menjana pendapatan dalam industri pengiklanan ini. Lainlah anda seorang yang popular seperti Ust Azhar Idrus, Neelofa, Aaron Aziz, Mawi, Rosyam Noor, Siti Norhaliza, Maya Karin dan sebagainya. Kerana kita tiada daya tarikan terlampau.
Namun, terkini worldshopperslink.com, sebagai portal pengiklanan menawarkan peluang kepada kita untuk sama-sama meraih keuntungan daripada iklan di internet. Persoalannya kenapa worldshopperslink.com bersungguh-sungguh sangat untuk berkongsi keuntungan dengan kita semua? Sila teruskan pembacaan untuk mendapatkan jawapnya.

Kelebihan Yang Anda Dapat
Worldshopperslink.com merupakan satu portal pengiklanan global yang sedang bersaing dengan Yahoo dan Google. Namun jika ingin bersaing secara biasa sememangnya mustahil untuk berjaya. Oleh itu, worldshopperslink.com menggunakan khidmat member get member.
Member berperanan untuk memperkenalkan laman web ini dan perkhidmatan worldshopperslink.com sebagaimana peranan ahli insuran, hartanah dan seumpamanya. Cumanya gerak kerjanya member worldshopperslink.com jauh lebih mudah berbanding ahli insuran atau hartanah. Ia boleh dilakukan secara full time atau part time.
Kitalah yang berperanan meningkatkan rating web worldshopperslink.com
Sebenarnya laman web yang terkenal pada hari ini seperti yahoo, google, facebook suatu masa dahulu juga menggunakan khidmat member sebagaimana dilakukan oleh worldshopperslink.com. Hari ini, laman web tersebut tidak lagi memerlukan khidmat member kerana telah popular, dan member sedang menikmati income berdasarkan komisyen hasil keuntungan daripada pengiklanan.

Perkhidmatan

  • Menawarkan ruang iklan di internet untuk mempromosikan barangan/ produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan ke pasaran global - Sebagai Pengguna dan Ahli
  • Menawarkan peluang menjana pendapatan sebagai ejen bagi memesarkan pakej pengiklanan yang disediakan - Sebagai akli dan Ejen Pemasaran
  • Pakej dan saiz ruang iklan yang disediakan adalah:

Caranya cukup mudah


Pendapatan 1, Anda akan mendapat komisyen setiap iklan yang anda klik, syarikat akan membayar untuk 1 minggu 10 kali klik sahaja. Sesuai bagi anda yang tidak pandai menaja.
Contoh : 10 klik x 4 minggu = 40 x 0.40 (Pakej Silver) = USD16 @ RM51.2 sebulan
Pendapatan 2, Promosikan laman web replika anda.
Contoh anda mengenalkan 5 orang setiap minggu
Minggu ke :Jumlah Pembeli & 
Pakej
 yang anda taja
Insentif
SILVERGOLDPLATINUMRHODIUM
1122USD 55.25 @ RM 176.80
2131USD 42.25 @ RM 135.20
32111USD 78.00 @ RM 249.60
4311USD 35.75 @ RM 114.40
Jumlah Besar dalam sebulan
USD 211.25 @ RM 678

Pelan Insentif


KOMISYEN YANG DITAWARKAN KEPADA AHLI SEBAGAI AGEN PEMASARAN

  • 1. BONUS CYLINDER (dibayar mengikut giliran dalam masa 1 minggu). 
    Bonus Perkongsian Dari Kemasukkan Ahli Global, berdasarkan kepada Pakej yang anda jual: 
     
    PakejAnda akan dapat perkongsian
    SILVER1 Akaun x USD 15 = USD 15 @ RM 52
    GOLD2 Akaun x USD 15 = USD 30 @ RM 105
    PLATINUM6 Akaun x USD 15 = USD 90 @ RM 315
    RHODIUM14 Akaun x USD 15 = USD 210 @ RM 735
  • 2. BONUS PENAJAAN (REAL TIME dibayar serta merta).
     
    PakejKomisyen
    SILVERUSD 50 x 6.5% = USD 3.25 @ RM 10.50
    GOLDUSD 100 x 6.5% = USD 6.50 @ RM 21
    PLATINUMUSD 300 x 6.5% = USD 19.50 @ RM 63
    RHODIUMUSD 700 x 6.5% = USD 45.50@ RM 147
  • 3. BONUS BINGGO (dibayar pukul 12.00 a.m waktu Washington D.C atau pukul 12.15 p.m waktu Malaysia)

    Bagi setiap orang yang anda taja, anda akan dihadiahkan satu akaun baru oleh Syarikat mengikut nilai akaun atau pakej semasa anda. 

    Had pembayaran harian adalah tertakluk kepada nilai pakej yang anda sertai. 
     
    PakejHad pendapatan maksima (Dari 1 akaun)
    SILVERUSD 70 @ RM 245 /Hari
    GOLDUSD 150 @ RM 525 /Hari
    PLATINUMUSD 450 @ RM 1,575 /Hari
    RHODIUMUSD 1,200 @ RM 4,200 /Har

    Contoh:
    Dibayar keatas kumpulan kecil USD 30,000 x 5% = USD 1,500 @ RM 4,800.
    Had bayaran maksima sehari untuk ahli Pakej RHODIUM USD 1,200 @RM 3,840. (Bonus Anda Rate 3.2) Baki USD 300 @ RM 960.00 (Urusan Syrikat)
    Baki perbezaan jumlah jualan, antara kumpulan besar dan kumpulan kecil sebanyak USD 20,000 dibawa kepada pengiraan bonus untuk hari ke esokannya (dibawa kehadapan) tanpa had masa.
    Nota : Pakej yang disertai boleh dinaik taraf (upgrade). Setiap orang boleh memiliki tiga akaun peribadi.
    RINGKASAN PENDAPATAN (DARI SATU AKAUN) Rate 3.5

Pakej Pilihan



Refer link WSL -Worldshopperslink
WSL dibanned oleh Bank Negara Malaysia -
 


Share/Bookmark

106 comments:

Anonymous said...

Ko pasti ke bende nie bukan scam? dah ko buat research psal company worldshopperlink nie? dah ko cari sapa eric berkley johnson tue? btul ke dia eric berkley johson? wujud ke dia? wujud ke bangunan pejabat dorg tue? btul ke base dorg kt usa? dah ko buat researh? kalu nk kata high risk high return pon jgn la smpai ta buat apa2 research.

Unknown said...

ya aku pasti bukan spam. sb web ni berikan kita sewa ruang iklan untuk promosi barang kita. sama mcm mudah, lelong dan sebagainya.
bro ko dah masuk ka WSL ni??? setiap bisnes ada risiko cuma ckit dgn byk ja.

Anonymous said...

Satu pertanyaan kabarnya ibu pejabat berada di USA ,melalui carian di Hypestat.com , Lebih 70% pengunjung web ni adalah dari Malaysia , dari USA tak sampai 2% , bukankah ini menimbulkan keraguan .Orang Malaysia lebih mengetahui tentang satu skim yang menguntungkan berbanding rakyat USA @ sebenarnya laman web ini sebenarnya dikendalikan oleh orang Malaysia sendiri dan ia sebenarnya berada di Malaysia.

Unknown said...

berkemungkinan tetapi salah ke kalau orang malaysia yang buat bisnes ni??? dalam tu iklan dari USA pn ada?

Unknown said...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Step2Rich.net dikendalikan oleh Empayar Ringgit Enterprise

Hanya dengan modal sekali RM25 anda berpotensi mendapat RM10,000 dalam masa 5 minggu sahaja!

Untuk maklumat lanjut;
http://www.Step2Rich.net/dwe1402darul
http://www.Step2Rich.net/dwe1402darul
http://www.Step2Rich.net/dwe1402darul

Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan2. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

Anda juga di jemput menyertai kami dalam pemasaran produk Step2Rich.net kami, sebagai alternatif kepada menambahkan pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos kehidupan yang makin meningkat.

Terima kasih
---
DAYANGKU DEWI ASRINA SARI BINTI PG MATSEH
Layari http://www.Step2Rich.net/dwe1402darul

shean said...

Worldshopperslink mmg real!! aku dah masuk dh pun modal dh balik...untuk dh rm8k dh....aku goyang kaki jer skng nir tgh menganggur...harap buat WSL jer...saper nak msuk leh call 0165777213....tak nak masuk pun tak per ...aku tak rugi pun...korng masuk tak masuk aku ttp dpat 4k sebulan untuk 4 account...ader jugak web lain yng buat duit...tpi hati2 ler pilih dgr komen dan tgk bukti dulu.

Anonymous said...

Nk tahu cmna ye nk senang tukar point us ke duit rm?

Anonymous said...

memang la bagus....last2 jd mcm swiss cash...adik beradik...tp terpulang la dkt semua...fikir2kan..yg bestnya org melayu yg ramai sekali terlibat kalau pelaburan yg mcm nie.... kalau penganggur pun boleh dpt 4k sebulan x payah la suruh anak2 gi blajar di University.. suruh berhenti dan masuk WSL.

Anonymous said...

memang la baguih..tapi la ni semua tengah ada masalah sbb WSL keluar statement kena tunggu 2 minggu utk transfer point ke LR...hahahah..Memebr aku tengah pening..nak transfer USD 5K tapi tunggu lebih 2 minggu tak boleh2 lg..sangkut..hahahaha..another proven scam...Mula2 semua dpt duit..pasni hahahaha..

Anonymous said...

Hai...saya dh join wsl for 2month...awal2nya ok sangat n mula cari orang untuk tmbh pendapatan...tapi skrg berlaku lambakan kredit wslmenyebabkan harga usd wsl mula jatuh....team kami mula hantar kredit wsl kami ke LR bg mengelakkan lambakan kredit dipasaran...tidak lama kemudian,,berlaku pula masalah LR tak masuk2 lepas 20hari...kami mula mencari jlan dengan jual ke luar negara cthnya indonesia tetapi wsl menyekat pemindahan kredit ke luar negara...jadi kesimpulannnya,,,kalu anda nak join sebab nak cari duit tambah,,,fikir habis2 dulu...tetapi kalu anda nak join sebab nak tapak iklan untuk jual barang anda,,silakan...rating pengunjung web nie makin naik dlm pasaran..tq...

Anonymous said...

kna bersabar terlampau ramai org wat tranfers ke LR skarang

Anonymous said...

sesiapa nak beli point wsl..contact me 0179769221..rate terendah,boleh discuss.

HSBC- The world local bank said...

saya mahu jual wsl usd. sesiapa berminat boleh hubungi saya. 0167782589

Anonymous said...

Saya baru je masuk 3minggu.. Nk tanya sebelum ni tranfer usd ke LR bleh dapat x?benda ni dah lama ke berlaku? Hairan jugak dah 15 hari ni tranfer ke LR xdapat lg.. ADA SESAPA boleh TOLONG TAK??

Anonymous said...

Tolong sy plezz... modal xdapat lg ni.. Ya Allah.. Tolong la hamba mu ini yg hina...

Anonymous said...

LR 2 ape yerk? Sy pn join jgk busns ni agk2 leh thn lme ke?

Anonymous said...

Saya telah join WSL sejak awal bulan Jun 2012 lagi. Dan mempunyai beberapa akaun yang kesemuanya telah balik modal dan meraih keuntungan sehingga berpuluh ribu hasil jualan point wsl dan regestering downline. Tetapi sejak pertengahan bulan Okt jualan point wsl sudah tidak mendapat sambutan/ merosot termasuklah kemasukan member wsl baru. Oleh itu, point wsl saya jadi banyak berlambak. ..sampai mencecah berpuluh ribu dan khabarnya ada upline yang mencecah beratus ribu point wsl yang tidak terjual. Maka mulailah saya buka Akaun Liberty Reserve untuk menpermudahkan WSL Merchants Pte Ltd lulus permohonan point wsl saya... menjadi LR (US) dan seterusnya boleh ditukar menjadi ringgit. Tapi sejak request for withdrawal 16hb Oktober 2012 sampai sekarang tak lulus-lulus lagi. Maka fikir-fikirkanlah. Hari-hari saya memohon doa supaya ianya diluluskan. Saya dengan khabar cerita ada yang diluluskan dalam masa 7hari, 9hari, 10hari dan baru2 ini 14hari. Walaubagaimanapun saya cuba anda kira sejak 16hb tak lulus sampai sekarang. Any komen?

Anonymous said...

Ye...sy juga begitu.. Xpa kita tengok saja lg dlm 1 minggu.. Dengar khabarnya diaorg tngh proses.. Sbb terlalu bnyak sngat kot..

Anonymous said...

Salam warga wsl....saya pun antara mangsa wsl dimana point twrlalu bnyak tak tertukar....pending ja ......tolong.....

Anonymous said...

Salam warga WSL....sy baru join sebulan lebih kat WSL...
Betul ke nk transfer point ke LR lambat prosesnya...
Dgr berita ade ura2 mnyatakan WSL dah nak closed hujung tahun ni...please update

Anonymous said...

WSL dah scam dah. 2 lot Rhodium hangus, dah tau akan scam tapi cepat sangat pulak....so jgn dok berharap lah. Yg kontrol utk transfer WSL point ke LR ialah admin WSL yg dah cabut lari bila target dah achieve, org melayu jugak. LR tak ada masalah fungsinya mcm bank jugak. Baik invest kat HYIP luar, tp kena pilih la sbb banyak yg scam, ROI 200% dlm sebulan, invest ikut kemampuan atau berapa banyak kerugian yg boleh kita tanggung.

Anonymous said...

Ada sasapa dpt xlg WSL withdraw ke LR?aku dah 20 hari xdpt lg ni?awat dapat tp lmbat?btul ke?

Anonymous said...

*ataw dapat tp lmbat?

Anonymous said...

Jika ada sasape yg dah dapat wsl withdraw ke LR tlg info kt sini ye.....

Unknown said...

saya tny org atas sy org yg wat tranfers USD wsl ke LR sebelum 10/10/2012 dah dpt...
harap2 betul lah apa yg sy dengar ni

Anonymous said...

Serius?klu cmtu kena tunggu aje la... Bersabar... Dan terus bersabar.... Sama2 kita berdoa.. YaAllah.. Permudahkan lah segala dugaan yg kami terima ni.. Permudahkan rezeki kami.. Ampunkanlah kami yaAllah.. Amin ya rab....

Anonymous said...

Cmna kawan2 semua?ada berita xlg pasal wsl?

Anonymous said...

Cmna bro dah dapat xlg berita pasal wsl?ada yg dah dpt x

Anonymous said...

Hangus...tutup buku, cari skim len lak yer meleis

Anonymous said...

Aku ada cara nya cmna nk hanguskan point tu..

Anonymous said...

Salam semua,

Tuhan Maha Kaya, Menguasai tiap-tiap sesuatu

Saya join WSL dengan niat untuk settle hutang sikit2 tp nampak gayanya mcm nak tersangkut ja... tp tak pa lah, dah berusaha untuk klik2.

Wahai makhluk Allah, Knapa la tak buat elok2, dapat gak pahala bantu orang. Tak kan tenang jiwa, kehidupan orang yang menipu. Duit yang banyak2 tu bukannya boleh beli ketenangan, tak leh wak masuk dalam kubur pun hehe, SLK...Merz...Bunglow..Bini 2...hmm semuanya terlepas..



TUNGGULAH SEKSAAN NERAKA ALLAH PADA KAMU!!

Anonymous said...

Wsslam tuan.. Mari sy tlg tuan cmna nk cairkan kerdit tu... Tuan bg email dan fb tuan kt sy.. Nnt sy bg mtlumat..

Anonymous said...

Tuan bg email dan fb tuan ya..

Anonymous said...

salamm...sesiapa yg blh membantu mempercepatkan point wsl ker l/r sila hubungi saya...syamsul..0192713501..

Anonymous said...

Bg email... Dan fb..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Anonymous, ini email saya

khansub4398@yahoo.com.my.TQ

Anonymous said...

Ye sudah..

Anonymous said...

Salam,
Alhamdulillah, ada gak yang sudi membantu, insyaallah saya akan cuba, ini e-mail saya, semoga usaha tuan diberkati Allah, TK
ainyasin7@gmail.com

Anonymous said...

Salam..err..sapa yg nk tlg tu,sy pun nk mntak tlg jugak..tlg na..trima kasih sgt kalo tuan tolong sy..ni email sy ashraftalib83@yahoo.com mintak tlg sgt2..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

salam....mntk bantuan...nk clear wsl krdt dh sbulan x clear2 lg msok LR...nk jual cmna pon xtaw dh buntu..modal xdpt lg..harap admid dpt bantu,,TQ email teratakamizzah@gmail.com

Anonymous said...

Ye.. Sudah. Chek email..

Unknown said...

tuan tanah pn perlukan bantuan.. ini email hamba mohamadhairrie@yahoo.com.
mohon pertolongan kepada yg sesiapa dpt membantu...

Anonymous said...

Tuan tanah tidak boleh tahu.. Ni benda secret sikit..heheh...nnt heboh semua...

Unknown said...

Tuan tanah pn x blik modal lagi ni...huhuhu..

Anonymous said...

Hehe..Ye dah chek email blum...

Anonymous said...

tlg sy jgk..sy pn terkandas dlm mslh y sme..time kasih..arap sudi la bntu..


crown_kruize@yahoo.com

Anonymous said...

saya juga senasib anda.spai now x dapt2 tukaran masalahnya downline sya x sempat dapat lagi.kesian kat depa.kwan baik pula tu. Ya Allah tolonglah selesaikan masalah ini.baling kedah

Anonymous said...

Assalamualaikum. . Ini emel saya fairuzfrozz@gmail.com moga Allah balas jasa baik tuan dlm menangani masalah yg berlaku.. Terima Kasih.. Alhamdulillah

Anonymous said...

Bg email ada.. Sy sedia mmbantu..

azham said...

Salam..boleh tlg send kat email saya juga utk cairkn usd wsl, ni email saya, asmaulazham@yahoo.com... terima kasih banyak2...

Anonymous said...

Assalamualaikum,sy pn perlukan pertolongan.Ini email sy hilman1981@gmail.com

Anonymous said...

salam.. saya pun nk minta pertolongan. ni email saya. is2404@yahoo.com

Anonymous said...

Salam semua,
Tuhan Maha Mengetahui Al 'Alim Ya 'Alim, Maha Melimpahkan Keamanan Al Mukmin Ya Mukmin

Wahai saudara semua, sambil kita klik2 WSL sambil mengharapkan agar point2 kita tu ok balik, marilah sama-sama kita klikkan Doa mohon pada Allah agar diberikan taufik / hidayah dan dibukakan hati para pemimpin negara2 Islam agar bersatu dengan sebenar-benarnya, dengan cara yang sepatutnya menentang keganasan dan kezaliman rejim Zionis di Palestin.
Semoga usaha kita ini di berkati Allah.
InsyaAllah.

sharulnizam said...

saya pun nak cairkan point wsl..
harap blh bantu..nie email saya
watishah86@gmail.com

Anonymous said...

Moga Tuan/Puan dapat tolong warga WSL dalam menangani masalah claim yg kita semua hadapi. Terasa dizalimi, Mak, ayah, pak sedara & rakan2 baru saja daftar tak dapat lagi pulangan modal walaupun RM0.01sen. Harap Tuan/Puan dapat bantu.. ini emel saya (fairuzfrozz@gmail.com) Mohd Fairuz Haji Abdul Wahab

Anonymous said...

Moga Tuan/Puan dapat tolong warga WSL dalam menangani masalah claim yg kita semua hadapi. Terasa dizalimi, Mak, ayah, pak sedara & rakan2 baru saja daftar tak dapat lagi pulangan modal walaupun RM0.01sen. Harap Tuan/Puan dapat bantu.. ini emel saya (fairuzfrozz@gmail.com) Mohd Fairuz Haji Abdul Wahab

Anonymous said...

salam bole tlg ajarkan sy mcm mana na cairkan kredit wsl..nh email sy..mimie_memet@yahoo.com

Anonymous said...

Moga Tuan/Puan dapat tolong warga WSL dalam menangani masalah claim yg kita semua hadapi. Terasa dizalimi, Mak, ayah, pak sedara & rakan2 baru saja daftar tak dapat lagi pulangan modal walaupun RM0.01sen. Harap Tuan/Puan dapat bantu.. ini emel saya (fairuzfrozz@gmail.com) Mohd Fairuz Haji Abdul Wahab

Anonymous said...

Mohon pertolongan utk cairkn kredit wsl saya. .
Kesian ank2 nk mula persekolahan bln januari nti.
Ini email saya fizrya2010@yahoo.com

Anonymous said...

Blh bantu saya juga utk cairkn kredit wsl saya
kesian ank2 nk school bln jan nti
ini email saya fiz_rya2010@yahoo.com

Anonymous said...

Sy pun sma... email : zulsue@gmail.com

Anonymous said...

Ignore my earlier comment. My email : zulsue28@gmail.com

Anonymous said...

Saya pun sama z_e_s84@yahoo.com.. Terima kasih

Anonymous said...

email me please myramax79@yahoo.com

Anonymous said...

owhh sy nk thu jgk crnya..ni email sy ex2107@yahoo.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

saya nak tahu juga email saya piyee96@yahoo.com dah 20 hari tak clear lg LR

Anonymous said...

salam semua. kepada sesiapa yang dah tau cara bagaimana nak cairkan kredit, sila berkongsi dengan saya caranya. ni email saya izwan2404@gmail.com. terima kasih atas kesudian anda semua

Anonymous said...

salam semua..mintak tolong jugak....pokteh67@yahoo.com..tolong sesangat..

Anonymous said...

Ada cara lain ke tuan nak cairkan point wsl kita ni..kalau cadangan buka acc indon,guna identiti indon kawan saya dah try still tak boleh gakk..nak pindahkan ke LR,tapi katanya sebelum2 tu boleh jer.kalau ada cara lain inform saya.. uzairayyangroup@gmail.com

Anonymous said...

salam tuan.. saya masih belum terima email dr tuan. ni email saya izwan2404@gmail.com. terima kasih

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Blh bantu saya juga utk cairkn kredit wsl saya
email saya aeryma_148@yahoo.com..sape2 y dpt tau tu sile2 la tulun ae

Anonymous said...

berita terkini utk hari ini.. semua click xmasuk... habis laa wsl mcm nieeee... masalah yg lama xsettle lg dah tam ah masalah lain plak.. habis2

Anonymous said...

Tolong saya jgk tuan, sian kat saya, ni emel saya; aziruwaidi@gmail.com

Anonymous said...

Tolong ajar saya macam mana nak cairkan point WSL syafiqk88@gmail.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

tlg email mcm mana nak cairkan usd ke RM email : maryaadin@gmail.com

Unknown said...

saya pun nak pertolongan ini email saya munah2160@gmail.com

Anonymous said...

salam.. saya juga perlukan pertolongan mcmana nk cairkan usd. ni email saya. agushudy @gmail.com

Anonymous said...

Saya pun mohammadikmal@yahoo.com tq

Anonymous said...

Salam, amat memerlukan bantuan anda cairkan duit . hapizasabudin@yahoo.com
Tq

Anonymous said...

Bantulah kaum hawa i.ni hapizahsabudin@yahoo .com

Anonymous said...

Sy juga inginkan bantuan..hakimkhan1608@yahoo.com

Anonymous said...

Tlg ajar saya nk cairkan point wsl ke lr...tlg la saya
email:achuyatie@yahoo.com
fb:achuyatie

Anonymous said...

Tlg bantu saya utk cairkan kredit wsl
email:achuyatie@yahoo.com
fb:achuyatie

Anonymous said...

nk try jugak
ni email saya cikgublues@yahoo.com

Anonymous said...

tlg emailkan pd sy skali ye lmn9801@yahoo.com

Anonymous said...

tlg email sy hng_winnie21@hotmail.com
sy pun perlukan ptolgan utk cairkan kre sy.
Trm Ksh...

Anonymous said...

JOM YG BERMINAT NAK INCOME TIAP2 BULAN RM600/1200 DAN BANYAK LG..
HANYA BEKERJA DI DEPAN KOMPUTER SAHAJA..
XPERLU TAJA ORG..
XPERLU JUAL BARANG..


PROGRAM PENGIKLANAN OLEH MYRIGHTAD.. DIMANA ANDA AKAN DIBAYAR OLEH SYARIKAT GERGASI DAN BERJENAMA..

AMBIL MASA WITHDRAWAL KE LR 1-3 HARI SHJ! KAMI DAH CUBA HANYA 6 JAM DAH APPROVE!

BERMINAT/PANDAFTARAN SMS@CALL
NO 0194176102
FB SALAM USTAZ(AL HAFIZ)
EMAIL USTAZALHAFIZ@YAHOO.COM

(KAWASAN KULIM HITECH KEDAH)

Anonymous said...

JOM YG BERMINAT NAK INCOME TIAP2 BULAN RM600/1200 DAN BANYAK LG..
HANYA BEKERJA DI DEPAN KOMPUTER SAHAJA..
XPERLU TAJA ORG..
XPERLU JUAL BARANG..


PROGRAM PENGIKLANAN OLEH MYRIGHTAD.. DIMANA ANDA AKAN DIBAYAR OLEH SYARIKAT GERGASI DAN BERJENAMA..

AMBIL MASA WITHDRAWAL KE LR 1-3 HARI SHJ! KAMI DAH CUBA HANYA 6 JAM DAH APPROVE!

BERMINAT/PANDAFTARAN SMS@CALL
NO 0194176102
FB SALAM USTAZ(AL HAFIZ)
EMAIL USTAZALHAFIZ@YAHOO.COM

(KAWASAN KULIM HITECH KEDAH)

Anonymous said...

MYRIGHTAD (MELAKA 0199861936)Call/SMS/whatsapp

Anonymous said...

*ralat 0199861935

Anonymous said...

bleh lg ke nk cair kn point wsl ni?? klu dpt.. tlg email kt kami.. aslan_boyzz20@yahoo.com

Anonymous said...

Salam,
Alhamdulillah, ada gak yang sudi membantu, insyaallah saya akan cuba, ini e-mail saya, semoga usaha tuan diberkati Allah, TK
arsenalranger@gmail.com

Anonymous said...

Salam. Mohon bantuan utk cairkan kredit WSL.
EMAIL : sorry2_disturb@yahoo.com

Unknown said...

Untuk pengetahuan semua. tiada cara untuk cairkan dolar WSL. ada yg mengatakan dengan membuka akaun di indon kt dpt cairkan dolar WSL tetapi saya sebagai tuan tanah sudah mencuba tetapi tidak berhasil... jadi terimalah risiko yang kita kena tanggung.

Anonymous said...

Ye btul tu bos.. Sekarang ramai ahli2 wsl semua pakat duk join MYRIGHTAD pulak.. Bisnes terbaru..

Yg berminat nak income tetap rm600/rm1200 dan bnyak lagi..
Xperlu taja org
Xperlu jual barang

Hanya berhadapan dengan laptop anda shj

Jom layari group kami dahulu. http://myrightadlegacy.com/

Berminat nnt boleh msg/call no 0194176102

Anonymous said...

tutup je la forum ni.. semuanya menghampakan saja...

Anonymous said...

Myrightad pun boleh,yg terbaru myadv4u.com(masuk hari ini 38hari) yg berdaftar dengan suruhanjaya syarikat malaysia.dengan modal rendah anda akan dapat rm80-rm90 setiap bulan.tidak payah tukar duit ke LR.sistem auto direct ke akaun bank anda setiap minggu.layari www.myadv4u.com
Jika berminat pertanyaan/pendaftaran

boleh sms/call number 0194176102

Anonymous said...

Myrightad pun mantop,myadv4u pun boleh.dimana syarikat yg berdaftar.. CEO pemilik syarikat sendiri turun bg taklimat.masuk hari ini hari yg ke 40lebih.. Dengan modal murah shj boleh dpt 3,4, sebulan.. Sistem auto sendiri setiap minggu direct ke bank tak payah tukar2 LR.. Jadilah org yg terawal.. Jngan segan/malu. yg berminat boleh sms/call sy number ini 0194176102.. . Nak duit bnyakkan usaha.. InsyaAllah berjaya. :)

Anonymous said...

Waaahh.. Dua minggu join myadv4u.com dah dapat tiap minggu rm300 lebih..SECARA auto cash RM direct ke bank anda,tak payah tukar2 kredit ke LR.. Jom sesiapa yg berminat btul2 nak buat bisnes.. Dengan modal kecil sahaja boleh dapat 3,4, angka sebulan.. Masih awal lg.. Masuk hari ini hari yg ke 45.. CEO syarikat sendiri selalu turun bg taklimat.. Klu xcaya boleh call direct tuan punya syarikat.. Mmg btul2 boleh buat duit..boleh layari www.myadv4u.com

Yg berminat boleh msg/call sy.. Klu tak xdak kredit hntar msg kt sy,nama,dan tinggal kt mana,sy sendiri akan call. Yg btul2 berminat shj.. Jangan malu /segan
Tel 0194176102..

Anonymous said...

hmm..pk dlu sblm join.jgn smpai kene tipu 2 kali.

Anonymous said...

Greetings from Colorado! I'm bored to tears at work so I decided to check out your blog on my iphone during lunch break. I really like the knowledge you provide here and can't wait to take
a look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my phone .. I'm not even using
WIFI, just 3G .. Anyhow, excellent blog!

my homepage :: online Roulette for real money

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..