Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian

Rumah terbalik di Malaysia?????

Kat Malaysia ader Rumah terbalik?
biar betul??...Tapi memang betul..rumah terbalik ini didirikan di Tamparuli, Sabah ...dan bukannya di belakang rumah anda...
Oh kempunan aku nak tengok...kenapa la buat kat Sabah tu..
buat la kat Semenanjung Malaysia ...

Jadi sesiapa yang tak dapat pegi...
layan je la gambar rumah terbalik ni...
  Cantik la pulak rumah ni..ia dinamakan
The Upside Down House in Borneo !

Share/Bookmark

Kehidupan dengan separuh badan

 Sungguh menakjubkan itulah dapat dikatakan apabila anda melihat seorang lelaki yang mempunyai separuh badan. Peng Shuilin mempunyai hanya separuh badan sahaja. Akibat kemalangan yang berlaku terhadap dirinya apabila dilanggar sebuah trak. Walaupun hanya separuh badan beliau tidak pernah untuk putus asa untuk meneruskan kehidupan seharianya. Hampir 2 tahun beliau menjalani pembedahan demi pembedahan. Pakar bedah amat kagum dengan pemulihan beliau. Inilah kuasa tuhan. Kita merangcang tuhan menentukan.


Share/Bookmark

Profile FB yang kreatif

Anda rasa profil FB anda menarik??? apa kata ambil sedikit ilham dari profile FB ni..
sememangnya dia orang ni sungguh kreatif. Tak pernah terfikir plak nak wat profile FB macam dia orang ni wat. Jom kita usha ckit...

Share/Bookmark

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..