Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian

Rumah terbalik di Malaysia?????

Kat Malaysia ader Rumah terbalik?
biar betul??...Tapi memang betul..rumah terbalik ini didirikan di Tamparuli, Sabah ...dan bukannya di belakang rumah anda...
Oh kempunan aku nak tengok...kenapa la buat kat Sabah tu..
buat la kat Semenanjung Malaysia ...

Jadi sesiapa yang tak dapat pegi...
layan je la gambar rumah terbalik ni...
  Cantik la pulak rumah ni..ia dinamakan
The Upside Down House in Borneo !
kalau la malam-malam aku ternampak Rumah terbalik camni...
aku terus jer panggil ni Rumah Hantu kot..
 kalau jatuh la meja ngn kerusi atas kepala aku..
meninggal terus dah kat situ..

ni pulak kereta...kalau jatuh...jangankan meninggal ...jadi Pizza dah aku..
kaya bebeno ya, siap letak kereta Kancil lagi..
try letak Alza ker...ader brani??
jadi sesiapa yang berdekatan ngn Rumah Terbalik ni boleh la singgah..
di Tamparuli, Sabah ...ni Peta dia...
 Harga : Dewasa RM18,
Budak  (bawah 12) and Pelajar Berpakaian Uniform RM5,
Kanak-kanak (below 3) Percuma. Promosi untuk pemegang I/C hanya RM10.

Share/Bookmark

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..