Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian

Rumah Sewa tandas

Jika anda fikir anda orang yang susah, fikirkan kembali kerana ada org yang laki susah pada kita. Sehinggakan terpaksa tinggal didalam tandas bersama keluarga. Inilah yang terjadi pada sebuah keluarga di negara china iaitu keluarga Zeng Linjun yang terpaksa tinggal didalam tandas kerana tidak mampu memilik sebuah rumah yang sempurna.Walaupun dia sudah berusaha keras dalam berkerja. Ia menampung keluarganya dengan membaiki kasut di jalanan tetapi dengan pendapatan yang tidak seberapa itu dia tidak mampu memberi kemewahan kepada keluarganya.


Share/Bookmark

Imeginasi dijadikan dalam bentuk patung

Zaman kanak2 kita selalu berimeginasi dan selalunya kita akan melukis apa yang terbayang didalam kepala otak kita waktu tu. terfikirkah anda jika lukisan tu di jadikan dalam bentuk patung?? mesti menarik.. jom kita tengok gambar bawah ni : -


Share/Bookmark

Tatoo Parut Yang ngeri untuk dilihat

Tatoo parut yang terdapat dibawah ini amat mengerikan apabila dilihat. Bagi yang gilakan penampilan yang pelik mereka sanggup mengukir apa sahaja bentuk, corak dan lain2 lagi dibadan mereka. bagi menarik perhatian orang memandang. Bagi yang muslim dinasihatkan jangan mencuba atau meniru perbuatan yang haram disisi agama. Bagi yang tidak mempunyai keberanian yang tinggi anda dinasihatkan jangan melihat gambar2 dibawah ini.....

Share/Bookmark

Kuasa make up

Orang cina memang pandai make up dari muka x cun sampai jadi cun, dari x comei sampai jadi comei.
yang heran muka org laki pn boleh jadi mcm pempuan plak 2. memang pandai lah dia  orang ni make up. Hanya 1 pekataan saje yang boleh aku sebut bila tengok budak laki ni dimake up kan. iaitu perkataan 'WOW'. Jom kita tengok macam mana tranfomasi dari muka lelaki ke muka budak pempuan yang cute....

Proses pemulaan

Share/Bookmark

13 Aurat Wanita

1. Bulu kening – Menurut Bukhari, Rasullulah melaknat perempuan yang mencukur atau menipiskan bulu kening atau meminta supaya dicukurkan bulu kening – Petikan dari Hadis Riwayat Abu Daud Fi Fathil Bari.


Share/Bookmark

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..