Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian
Milford Sound in New Zealand

Kalimah Allah SWT di Kepala Cristiano Ronaldo?


  kejadi ini dirakamankan secara kebetulan oleh stesten TV Aljazeera. Perlawanaan diantara Real Madrid menetang Lavente. video ini ketika CR7 mendapat rawatan dipadang dan secara tidak sengaja kameraman memfokus dibahagia kepada CR7. Apa yang menarik terdapat kalimah Allah SWT di bahagia atas kepala CR7. Video ini telah di muat turun ke you tube. Kita dapat melihat sendiri kalimah Allah SWT dengan jelas.

Ada yang mengatakan kalimah Allah SWT itu palsu dan menganggapnya telah diubah suai oleh pihak tertentu. Namun begitu banyak juga orang mempercaya video itu adalah benar.

Apapun yang orang anggapkan jika benar ianya betul. Saya cuma mengharapkan CR7 mendapat hidayah daripada Allah SWt untuk membuka pintu hatinya memeluk islam.




Share/Bookmark

0 comments:

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..