Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian
Milford Sound in New Zealand

Objek aneh terbang dipermukaan bulan


 Sisi gelap bulan

Diberitakan oleh media online laman luar negara Rusia, mereka melaporkan bahawa ada objek-objek yang tidak dikenali terbang dari sisi gelap di permukaan Bulan. Benda tidak di kenali ini membuatkan ramai pengguna internet Rusia mengatakannya sebagai UFO pesawat Alien.

Rakaman benda tak di kenali ini dibuat menggunakan teleskop dan kelihatan jelas banyak benda tak di kenali terbang dari satu sisi ke sisi lain dan menghilang secara tiba-tiba.

Di Video yang dimuat turun ke Youtube itu, anda dapat melihat bagaimana benda yang keluar dari kawasan yang gelap dari permukaan bulan dari satu titik ke titik lain dan memancarkan cahaya. Objek garisan seperti dengan asap yang dikeluarkan dari sebuah enjin pesawat, objek tersebut terbang dengan kelajuan tinggi dan ada satu dari benda tak di kenal ini terbang dan tiba-tiba menukar arah dan menghilang dari pandangan.

Beberapa pengguna internet di Rusia yang melihat video ini mempercayai bahawa itu sebagai pesawat UFO milik alien di Bulan.

Ini bukan bukti pertama dari kemungkinan adanya alien di bulan. Pada tahun 2006 Edwin Aldrin yang menyertai ekspedisi pertama ke bulan, ia mengatakan bahawa selama penerbangan, "Apollo 11" angkasawan dengan jelas melihat sebuah benda terbang yang mengiringi kapal mereka. Tetapi pemimpinan NASA dipercayai membuat keputusan untuk tidak memberikan maklumat ini kepada orang awam dan tetap merasahasiakannya hingga sekarang.

Dibawah ini adalah video yang telah dimuat turun ke laman youtube tersebut :

Share/Bookmark

0 comments:

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..