Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian

Airsoft: Permainan Ketenteraan Sebenar

Adakah anda pernah bermain Airsoft, permainan yang bergantung pada nasib dan pengembaraan? Tujuan permainan ini adalah untuk menewaskan lawan anda dengan menembak pada mereka dengan menggunakan senjata api replika dan aksesori taktikal. Terdapat beberapa jenis senjata api untuk pemain didalam permainan ini. Baca post ini dan anda fikirkan sama ada permain ini menarik atau anda ingin berminat untuk bermain permainan ini.

 Sebahagian orang membandingkan permainan Airsoft ini dengan paintball tetapi Airsoft adalah permainan yang lebih kepada tentera dan memberikan perasaan yang sungguh menyeronokan, aksi dan suspens.
 Hanya pasukan profesional yang berlatih bersama selama bertahun-tahun atau lebih kerap berlatih sahaja yang boleh menyertai didalam permainan ini.
 Peralatan yang lengkap adalah satu kemestian. Setiap pasukan mesti mempunyai sekurang-kurangnya pakaian ketenteraan sendiri, peralatan Airsoft dan cermin mata perlindungan.
 Permainan Airsoft perlu dimainkan dengan serangan secara terbuka, serang secara besar-besaran dan berlari ke arah satu sama lain dengan menjerit. Ia adalah permainan taktikal. Perkara utama adalah untuk mengelakkan kekalahan pada pasukan yang bermain.
 Perempuan juga bermain dalam permainan yang lasak ini.
 Jururawat juga ada didalam permainan ini.Dalam kes anda telah ditempak dan tidak memanggil jururawat selama 10 minit anda dianggap mati dan mesti meninggalkan permainan.
 Kain merah menandakan anda dibunuh atau mati didalam permainan.

Share/Bookmark

0 comments:

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..