Follow Us

ANDA BOLEH BERKONGSI APA SAJA YANG ADA DIDALAM BLOG INI TANPA BATASAN DAN TANPA MEMINTA KEBENARAN DARI TUAN TANAH. KUNJUNGAN ANDA AMAT DIHARGAI. SILA DATANG LAGI...
Aku dilahirkan bukan untuk mempelajari atau menulis, bukan jua untuk memahami atau mendalami, bukan sekadar menerima atau memberi.Tetapi mempelajari, menulis, memahami, mendalami, menerima, memberi juga segala perilaku diri adalah untukku beribadah
save palestian
Milford Sound in New Zealand

Video parodi Gangnam style yang terburuk dalam Sejarah di Internet


Video itu adalah parodi dari Gangnam Style. Tapi bagaimana video yang teruk ini boleh menjadi salah satu video yang popular di youtube. Anda lihatlah sendiri.


Dipetik dari  huffingtonpost, Minggu 9 Disember 2012, video ini dihasilkan oleh para pelajar Garden Spot High School, Pennsylvania, Amerika Syarikat. Mereka menukar nama dan kata-kata dari lagu Gangnam Style dan menyanyikannya sendiri.

Hasilnya video itu diberi nama "Spartan High School Style", sebuah tayangan video 4 minit 18 saat yang diedit dengan teruk sekali, menampilkan beberapa detik yang paling teruk dan memalukan.

Di video itu para pelajar Garden Spot bergabung dengan sejumlah guru, pelatih, pekerja kantin, dan bahkan pengetua sekolah, semua membuat gaya mereka dari tarian Gangnam Style.

Lirik lagunya digantikan dengan kata-kata inspirasi tentang semangat sekolah, membuat yang terbaik, dan hidup dengan moral Spartan.

Meskipun video ini banyak dicaci, tapi jumlah yang melihat tayangan ini sebanyak 1 juta lebih orang dan terus bertambah.


Share/Bookmark

0 comments:

Post-Post Menarik

2leep.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Created by myxxppxx

Popular Posts

..